W ciągu kilku tygodni trwania pandemii świat zmienił się bardziej niż w ciągu ostatnich 10 lat. Transformacja cyfrowa przyspieszyła. Jakie będą tego biznesowe, gospodarcze i społeczne skutki? Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej zaprasza do udziału w bezpłatnym wykładzie online pt. „Trust in Digital World”, który 24 czerwca br. poprowadzi Achilles Georgiu, wykładowca Szkoły Biznesu PW oraz Central European University w Budapeszcie.
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, w ramach bezpłatnych spotkań edukacyjnych online, zaprasza do rozmów na ważne tematy społeczno-biznesowe uznanych praktyków biznesu oraz najlepszych wykładowców akademickich. Eksperci dzielą się wiedzą i opiniami w kwestiach, które są obecnie istotne dla osób działających w biznesie.
Tym razem Szkoła zaprosiła do przeprowadzenia otwartego wykładu online, Achillesa Georgiu, który jest wykładowcą w Szkole Biznesu PW na kierunkach MBA oraz dyrektorem programowym kierunku magisterskiego Technology Management & Innovation na Wydziale Ekonomii i Biznesu w CEU w Budapeszcie. Tematem spotkania pt. „Trust in Digital World” będzie wpływ technologii na rozwój społeczeństw i organizacji biznesowych pod kątem budowania społecznego zaufania.
Digitalizacja świata postępuje w coraz szybszym tempie, a wprowadzanie technologii takich jak np. przetwarzanie w chmurze sztuczna inteligencja, powodują intensywne zmiany w naszym świecie w obszarze życia społecznego i funkcjonowania biznesowego. Nowe technologie przyczyniają się często do przedefiniowywania całych modeli biznesowych, a przez to zmian w obszarze gospodarki i miejsc pracy. Transformacja cyfrowa ma również wpływ na pogłębianie się przepaści cyfrowej w biznesie i społeczeństwie. Przechodząca przez świat pandemia Covid-19 zmienia biznes i nasze codzienne funkcjonowanie w różnych obszarach społeczno-gospodarczych. Ewidentnie w sytuacji pandemii i łatwiej mają firmy, które już działają w oparciu o nowe technologie. Wyzwania przed jakimi stoją teraz i w przyszłości są zupełne różne od tych,, z którymi zmagają się firmy, które zostały „zmuszone” przez pandemię do cyfrowej transformacji.