PsiBufet, marka produkująca indywidualnie dopasowane posiłki dla psów, została nagrodzona w kategorii “Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2021”. Firma została wybrana za najwyższą jakość swoich produktów oraz innowacyjne podejście do żywienia psów.
Program “Konsumencki Lider Jakości 2021” to podsumowanie ogólnopolskich badań konsumenckich, które zostały przeprowadzone na próbie ponad 15 tysięcy konsumentów jednoznacznie identyfikujących liderów jakości w różnych kategoriach asortymentowych. Oprócz topowych marek, każdego roku realizowany jest program: Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku, gdzie wybierane są młode, debiutujące firmy. W wyniku rzetelnej analizy, Kapituła programu przyznała wyróżnienie Debiut Roku 2021 naturalnej karmie dla psów PsiBufet.
Przyznając godło, Kapituła programu szczególną uwagę zwróciła na naturalny i wartościowy skład karmy
- Uznaliśmy, że karma PsiBufet z pewnością wyróżnia się spośród innych, dostępnych karm na rynku. Marka oferuje naturalną, pełnoporcjową karmę dla psów, która w odróżnieniu od większości karm jest bez dodatków zbóż oraz ulepszaczy, za to z dodatkiem cennych witamin i minerałów, w której znajduje się przede wszystkim mięso, warzywa i owoce. Właściwe żywienie psa jest niezwykle ważne aby utrzymać odpowiednią wagę oraz zadbać o jego zdrowie – komentuje Sylwia Markowska, koordynator Programu “Konsumencki Lider Jakości”.
Obecnie świadomość zdrowego żywienia jest coraz większa. Zwracamy uwagę na to co jemy my sami, a tym bardziej powinnyśmy zwracać uwagę na to, czym karmimy naszych czworonożnych przyjaciół. W diecie psów główną rolę powinno odgrywać mięso, niestety w większości karm mokrych, jak i suchych na próżno doszukiwać się pełnowartościowego mięsa. W przypadku PsiBufet możemy mówić o zbilansowanym cateringu dla psów, w którym znajduje się tylko to, co jest najlepsze dla naszych pupili.
- Przyznanie medalu Debiut Roku 2021 jest dla nas wyznacznikiem, że idziemy w dobrym kierunku i wykonujemy świetną pracę. Cieszymy się, że została ona doceniona. Dołożymy wszelkich starań, by nie zawieść naszych obecnych i przyszłych klientów. Zależy nam, żeby nasze produkty były postrzegane jako najlepsze na rynku – mówi Piotr Wawrysiuk, założyciel marki PsiBufet.
Jak działa PsiBufet? Poprzez internetową platformę marki klienci mogą dopasować posiłki dla swoich psów do ich indywidualnych potrzeb. Użytkownik odpowiada na kilka pytań dotyczących wagi, aktywności oraz alergii pupila, a dedykowany algorytm stworzy dopasowaną dietę. Oferowane karmy spełniają normy Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Karm dla Zwierząt Domowych (FEDIAF), nie zawierają konserwantów, sztucznych utrwalaczy ani zboża. Karma jest indywidualnie porcjowana, hermetycznie pakowana i wysyłana do klientów w całej Polsce w cyklach od 2 do 4 tygodni, w modelu subskrypcyjnym.