Wybierając koszulki z logo dla swojej firmy, warto pamiętać o paru istotnych szczegółach. Jak wybrać najlepsze ubrania reklamowe z nadrukiem logo? Doradzamy!
Jakość tkaniny
Wybierz koszulki wykonane z wysokiej jakości materiałów, które są wygodne w noszeniu i będą trwałe.
Faktura, gramatura i oddychalność materiału są ważne dlatego, aby koszulki były komfortowe dla pracowników, klientów czy uczestników wydarzeń, dla których są one przeznaczone.
Przeznaczenie
Również bardzo duże znaczenie przy wyborze odzieży ma jej konkretne przeznaczenie, dlatego warto uwzględnić cel, w jakim mają być one zamówione.
Przykładowo, jeśli chodzi o ubrania pracownicze, warto skoncentrować się na ich wygodzie i trwałości. Jeśli są one przeznaczone na wydarzenie promocyjne, możesz skupić się na przyciągających wzrok projektach.
Projekt graficzny logo
Zastanów się, jak styl i kolor koszulki uzupełniają tożsamość i logo marki. Kolory i wzornictwo powinny być powiązane z estetyką i przekazem marki.
Wiele firm, w których ofercie znajduje się odzież reklamowa z nadrukiem – https://oznakowane.com/oferta/odziez-reklamowa także zajmuje się projektowaniem graficznym, co pozwala na zamówienie ich razem z projektem logo.
Styl T-shirtu
Wybierz styl, który najlepiej pasuje do grupy docelowej i okazji. Przykładowo koszulki mogą mieć klasyczne wycięcie pod szyją, dekolt w szpic, można zdecydować się na koszulki polo i wiele innych.
Aby zobaczyć, jaka odzież reklamowa z nadrukiem jest obecnie dostępna na sprzedaż, warto wejść na strony internetowe jej producentów.
Dobór kolorów
Wybierz kolory T-shirtów, które odzwierciedlają paletę kolorów charakterystycznych dla marki i są z nią kojarzone.
Warto pamiętać o tym, że, że jaśniejsze kolory mogą wyraźniej eksponować logo, podczas gdy ciemniejsze kolory mogą być bardziej uniwersalne.
Metoda druku
Obecnie odzież reklamowa z nadrukiem wykańczana jest z użyciem różnych technik, na przykład są to sitodruk, termotransfer i wiele innych.
Każda metoda pozwala na uzyskanie innego efektu, a także ma inną trwałość i koszty, dlatego warto porównać ze sobą dostępne propozycje.
Nakład i budżet
Określ, ile koszulek potrzebujesz i ustal przeznaczony na ich kupno budżet.
Zamawianie hurtowe odzieży reklamowej prowadzi do oszczędności kosztów w porównaniu z mniejszymi nakładami, dlatego często odzież reklamowa z nadrukiem zamawiana jest w większej ilości.
Rozmiar
Gdy zamawiana jest odzież reklamowa z nadrukiem, warto także zwrócić szczególną uwagę na to, w jakich rozmiarach jest ona dostępna.
Zamówienie różnych rozmiarów może sprawić, że każdy będzie mógł wygodnie nosić T-shirty z logo firmy.